Rólunk
Üdvözöljük!
Engedje meg, hogy cégünk az Adriadecor Kft nevében köszöntsük Önt! Cégünk kamarai tagsággal rendelkezik (ZMKIK tagok vagyunk), ez is igazolja a minőségi szolgáltatások iránti elkötelezettségünket.
Mi partnert látunk Önben, nem csupán vevőt!
Fő célkitűzésünk, hogy:
- jó terméket,
- kedvező áron,
- rugalmas kiszolgálással,
- alacsony költségek mellett biztosítsunk Önnek!
Bizalmáért a legjobbat nyújtjuk!
Mi valóban hisszük… Adria kerítés – Örök darab!
És ezt vásárlóink bizalma is igazolja!
Számunkra legfontosabb, hogy Ön olyan terméket kapjon, mely sokoldalúan felhasználható, tartós, hosszú éveken át szép. Könnyen kezelhető, házilagosan szerelhető!
Törekszünk a rugalmas kiszolgálásra.
Ez Önnek azt jelenti, hogy az új Adria-kerítések teljes egészében az Ön igényeinek megfelelő kialakításban kerül elkészítésre, továbbá mivel nem csomagban, hanem darabra értékesítünk, így Önnek nem kell többet vásárolnia, csak annyit, amennyire pontosan szüksége van. A legkedvezőbb házhozszállítási díjakat biztosítjuk.
Cégadatok:
Név: Adriadecor kft
Cím: 8876 Tormafölde Petőfi Sándor utca 108.
Adószám: 14681943-2-20
Közösségi adószám: HU 14681943
Cégjegyzék szám: Cg 20-09-069336
Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014
Képviseleti szerv: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Kapcsolattartó: Rádai János
Kapcsolattartó címe: 8876 Tormafölde Petőfi Sándor utca 108.
Kapcsolattartási telefonszáma: 06-30-7467-319
Kapcsolattartási e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary kft 6000 Kecskemét Sosztakovics u.3 II/6
06-76-506-618 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Általános szerződési feltételek :
Honlap neve: Keriteslecshop.hu
1.) A honlap üzemeltetője:
Cégnév: Adriadecor Kft
Székhely címe: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.
Cégjegyzékszám: Cg.20-09-069336
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Zalaegerszegi Törvényszék
Adószám: 14681943-2-20
Közösségi adószám: HU14681943
Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014
Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.
2.) Ügyfélszolgálat, ügyintéző:
Név: Rádai János
Cím: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.
Telefonszám: +36-30/74-67-319
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
3.) Általános szerződési feltételek elfogadása:
Kérjük, olvassa el az Általános szerződési feltételeket, és csak akkor vásároljon, ha ezeket maradéktalanul elfogadja, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.
A vásárló a vásárlás tényével - akár online, akár telefonon történt - igazolja hogy megismerte,megértette és elfogadja a keriteslecshop.hu - honlap Általános Szerződési Feltételeit , és szerződés jön létre az ügyfél és a weboldal üzemeltetője között.
4.) Megvásárolható termékek köre:
- műanyag kerítésléc
- horganyzott acél kerítésléc
- kiegészítők
5.) Rendelés menete:
Az ügyfél a honlapon részletesen tájékozódhat, és megismerheti a termékeket,típusokat azok jellemzőit az árakat és az általános szerződési feltételeket.
Az ügyfél felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal , mely történhet e-mailben vagy telefonon egyaránt.
Az ügyfélszolgálat szoros kapcsolatban az ügyféllel , minden részletre kiterjedően tájékoztat, majd rögzíti a megrendelni kívánt típust, színt, méretet, darabszámot, árat, árkedvezményt.
Az ügyfélszolgálat az ügyféllel egyezteti a szállítási és fizetési kondíciókat.
A honlap üzemeltetője fenntartja a jogot a megrendelések visszautasítására akár egy már folyamatban lévő tranzakció esetében is.
6.) Megrendelések feldolgozása, befogadása
A feldolgozás a beérkezések sorrendjében történik, maximum 2 munkanap.
7.) Árak:
A honlapon szereplő árak bruttó árak, a törvényileg meghatározott áfát tartalmazzák. Csomagolási költséget nem számítunk fel!
8.) Szállítás:
A termék kiszállítását a szolgáltató az ügyféllel egyeztetett időpontban végzi.
Szállítmányozási partner: Pannon XP
A futárszolgálat kétszer kíséreli meg a kézbesítést, át nem vett csomagok szállítási díját a megrendelőre terheljük. Ebben az esetben újra kiszállítás már csak a vételár előre utalása után lehetséges
9.) Személyes átvétel:
Az ügyfél köteles az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét és a vásárlási számla meglétét ellenőrizni. Sérülés esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni kell.
10.) Fizetési módok:
- készpénzben az áru átvételekor
- előre utalás – bankon történő átutalás
11.) Elállási jog:
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási határidő a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön az elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni levél útján az alábbi címre: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.
„Elállási, felmondási nyilatkozat - minta
Címzett: Adriadecor Kft 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében.
Szerződéskötés időpontja:
Fogyasztó neve:
Fogyasztó címe:
Aláírás:…………………………….”
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Az ügyfél köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének költségét Ön viseli.
A terméket sértetlenül,a sérülésmentes szállítást biztosító csomagolásban,alkatrészekre nézve hiánytalanul kell visszajuttatni!
12.) Adatkezelés:
A honlap üzemeltetője részére bocsájtott,a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges személyes adatokat az Adriadecor kft rendkívül bizalmasan kezeli, azt csak a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges( futár szolgálat)keretek között adhatja tovább.
A megrendelés teljesítésének megtörténte után a személyes adatokat maradéktalanul töröljük, azt a későbbiek során sem használjuk fel (reklám,hírlevél,stb).
13.) Kellékszavatosság:
Ön hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön a választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet.
Kérhet vételár visszatérítést vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Vételár visszatérítés illetve csere esetén az eladó semmilyen egyéb járulékos költség - pl le és felszerelés költsége, szállítási költség,kerítés hiányából adódó esetleges károk megfizetésére nem köteles !
Ha a vételár visszatérítést vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Önnek kell viselni.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A hibás terméknek az eladó vizsgálati helyére való szállítási költsége a vásárló kötelessége és költsége a vásárlót terheli !
14.) Termékszavatosság:
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos követelményeknek, vagy pedig nem rendelkezik a gyártó által megadott tulajdonságokkal. A termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártója vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját a termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítani.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.
Kellékszavatossági, termékszavatossági igényét minden esetben írásban kell jelezni a vállalkozásnak az alábbi minta szerint:
- vásárló neve, címe
- a termék megnevezése, vételára
- a vásárlás időpontja
- a hiba bejelentésének időpontja
- a hiba leírása
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igény
- eredeti számla
A hibás terméknek az eladó vizsgálati helyére való szállítási költsége a vásárló kötelessége és költsége a vásárlót terheli !
15.) Garancia:
A garancianyújtás kizárólag a 151/2003 Korm.rend és a 181/2003 Korm.rend hatálya alá eső termékek esetében áll fenn és az adott termékre vonatkozó előírások szabályozzák !
Ezen rendelkezések hatálya alá tartozó termékek esetén :
1.)
Garancia a törvényileg meghatározott időtartamig.
2.)
Garantáljuk, hogy kerítésléceink kiváló minőségű műanyagból készülnek, jól viselik az időjárás viszontagságait, az UV-sugárzással szembeni ellenállóságot fokozó adalékkal vannak ellátva, tolerálják a hőmérséklet ingadozásokat, formatartók, és pontosan illeszkednek egymáshoz.
3.)
A garancia minden olyan hibára kiterjed, amely bizonyíthatóan anyag- vagy gyártási hibára vezethető vissza. A hiányosságokat az Adriadecor kft saját belátása szerint korrigálja, tehát vagy a vételárat visszatéríti vagy a terméket kicseréli. A csere ugyanolyan termékre, vagy ugyanolyan árkategóriájú termékre korlátozódik.
Vételár visszatérítés illetve csere esetén az eladó semmilyen egyéb járulékos költség - pl le és felszerelés költsége,szállítási költség,kerítés hiányából adódó esetleges károk megfizetésére nem köteles !
4.)
A garancia színtartósságra nem terjed ki !
Az Adria kerítéslécek minőségi,modern termékek, de a technológia jelenlegi szintjén nem zárható ki, hogy bizonyos időjárási és környezeti hatásoknak, kiemelten is a földön tapasztalható egyre fokozódó UV sugárzásnak kitéve elszíneződnek, így a színtartósságra garanciát nem vállalhatunk.
5.)
A garancia természeti és elemi károsodásokra illetve a használat közben keletkezett sérülésekre,mohásodásra nem terjed ki !
6.)
Az Adriadecor kft feltételezi a szakszerű kerítésléc felszerelést, a rendszeres karbantartást, valamint a rendeltetésszerű használatot megfelelő környezetben. A kezelési és szerelési utasításokat feltétlenül be kell tartani. A garancia megszűnik, ha a terméket módosítják, vagy annak felszerelését az előírásokkal nem összhangba végzik.
7.)
Garanciális szolgáltatásokat kizárólag az eredeti számla birtokában, annak tulajdonosa részére tudunk nyújtani !
8.)
A hibás terméknek az eladó vizsgálati helyére való szállítási költsége a vásárló kötelessége és költsége a vásárlót terheli !