Rólunk

Üdvözöljük!

Engedje meg, hogy cégünk az Adriadecor Kft nevében köszöntsük Önt! Cégünk kamarai tagsággal rendelkezik (ZMKIK tagok vagyunk), ez is igazolja a minőségi szolgáltatások iránti elkötelezettségünket.

 

Mi partnert látunk Önben, nem csupán vevőt!

Fő célkitűzésünk, hogy:

  • jó terméket,
  • kedvező áron,
  • rugalmas kiszolgálással,
  • alacsony költségek mellett biztosítsunk Önnek!

 

Bizalmáért a legjobbat nyújtjuk!

 ívelt kerítés kialakítása

Mi valóban hisszük… Adria kerítés – Örök darab!

 

korlát és kerítés adria kerítéselemekkel

 

És ezt a garancia is igazolja!

Számunkra legfontosabb, hogy Ön olyan terméket kapjon, mely sokoldalúan felhasználható, tartós, hosszú éveken át változatlanul szép. Könnyen kezelhető, házilagosan szerelhető!

adria kerítéselemek korláthoz

 

Törekszünk a rugalmas kiszolgálásra.

Ez Önnek azt jelenti, hogy az új Adria-kerítések teljes egészében az Ön igényeinek megfelelő kialakításban kerül elkészítésre, továbbá mivel nem csomagban, hanem darabra értékesítünk, így Önnek nem kell többet vásárolnia, csak annyit, amennyire pontosan szüksége van. A legkedvezőbb házhozszállítási díjakat biztosítjuk.

moderna kerítéselemek

 

Cégadatok:

 

Név: Adriadecor kft

Cím: 8876 Tormafölde Petőfi Sándor utca 108.

Adószám: 14681943-2-20

Közösségi adószám: HU 14681943

Cégjegyzék szám: Cg 20-09-069336

Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014

Képviseleti szerv: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Kapcsolattartó: Rádai János

Kapcsolattartó címe: 8876 Tormafölde Petőfi Sándor utca 108.

Kapcsolattartási telefonszáma: 06-30-7467-319

Kapcsolattartási e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary kft   6000 Kecskemét Sosztakovics u.3   II/6

                          06-76-506-618   Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

 

Általános szerződési feltételek :

 

Honlap neve: Keriteslecshop.hu

1.) A honlap üzemeltetője:

 

Cégnév: Adriadecor Kft

 

Székhely címe: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

 

Cégjegyzékszám: Cg.20-09-069336

 

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Zalaegerszegi Törvényszék

 

Adószám: 14681943-2-20

 

Közösségi adószám: HU14681943

 

Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014

 

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.

 

 

2.) Ügyfélszolgálat, ügyintéző:

 

Név: Rádai János

 

Cím: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

 

Telefonszám: +36-30/74-67-319

 

E-mail: janosradai/gmail.com

 

3.) Általános szerződési feltételek elfogadása:

 

Kérjük, olvassa el az Általános szerződési feltételeket, és csak akkor vásároljon, ha ezeket maradéktalanul elfogadja, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A vásárló a megrendelés rögzítésével elfogadja az ÁSZF feltételeit, és szerződés jön létre az ügyfél  és a weboldal üzemeltetője között.

 

 

4.) Megvásárolható termékek köre:

 

  • műanyag kerítésléc
  • horganyzott acél kerítésléc

 

 

5.) Rendelés menete:

Az ügyfél a honlapon tájékozódhat, és megismerheti a terméket,típusokat, árakat.

 

Az  ügyfél  felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, mely történhet e-mailben vagy telefonon egyaránt.

 

Az ügyfélszolgálat szoros kapcsolatban az ügyféllel  tájékoztat, majd rögzíti a megrendelni kívánt típust, színt, méretet, darabszámot, árat, árkedvezményt. 

 

Ezen rögzített adatokat az ügyfélszolgálat e-mailben elküldi az ügyfélnek, aki ezt a megrendelés tényét rögzítve visszaküldi. 

 

Az ügyfélszolgálat az ügyféllel egyezteti a szállítási és fizetési kondíciókat.

 

A honlap üzemeltetője fenntartja a jogot a megrendelések visszautasítására akár egy már folyamatban lévő tranzakció esetében is.

6.) Megrendelések feldolgozása, befogadása

 

A feldolgozás a beérkezések sorrendjében történik, maximum 2 munkanap.

7.) Árak:

 

A honlapon szereplő árak bruttó árak, a törvényileg meghatározott áfát tartalmazzák.    Csomagolási költséget nem számítunk fel!

8.) Szállítás:

 

A termék kiszállítását a szolgáltató az ügyféllel egyeztetett időpontban végzi.

 

A futárszolgálat kétszer kíséreli meg a kézbesítést, át nem vett csomagok szállítási díját a megrendelőre terheljük. Ebben az esetben újra kiszállítás már csak a vételár előre utalása után lehetséges

9.) Személyes átvétel:

 

Az ügyfél köteles az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérülés esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni kell.

10.) Fizetési módok:

  • utánvét - személyesen kész
  • pénzben az áru átvételekor
  • előre utalás – bankon történő átutalás

 

11.) Elállási jog: Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

 

Az elállási határidő a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

 

Ha Ön az elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni levél útján az alábbi címre: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

 

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.

 

„Elállási, felmondási nyilatkozat - minta

 

Címzett: Adriadecor Kft 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében.

 

Szerződéskötés időpontja:

 

Fogyasztó neve:

 

Fogyasztó címe:

 

Aláírás:…………………………….”

 

 

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Az ügyfél köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 

 A termék visszaküldésének költségét Ön viseli.

 

A terméket sértetlenül,a sérülésmentes szállítást biztosító csomagolásban,alkatrészekre nézve hiánytalanul  kell  visszajuttatni!

 

 

 

12.) Adatkezelés:
A honlap üzemeltetője részére bocsájtott,a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat az Adriadecor kft rendkívül bizalmasan kezeli, azt csak a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges( futár)keretek között adhatja tovább.

 

A megrendelés teljesítésének megtörténte után a személyes adatokat maradéktalanul töröljük, azt a későbbiek során sem használjuk fel (reklám,hírlevél,stb).

 

 

13.) Kellékszavatosság: Ön hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.  Ön a választása szerint az alábbi kellékszavatossági  igényekkel élhet.

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

 

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Önnek kell viselni.

 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

14.) Termékszavatosság:  Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalombahozatalkor hatályos követelményeknek, vagy pedig  nem rendelkezik a gyártó által megadott tulajdonságokkal. A termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalombahozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártója vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját a termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítani.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Kellékszavatossági, termékszavatossági igényét minden esetben írásban kell jelezni a vállalkozásnak az alábbi minta szerint:

 

  • vásárló neve, címe
  • a termék megnevezése, vételára
  • a vásárlás időpontja
  • a hiba bejelentésének időpontja
  • a hiba leírása
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

 

 

 

 

 

 

 

Adriadecor Kft. | 8876 Tormafölde, Petőfi u.108. | +36 (30) 7467-319

kerítésléc akcióTÉNYLEG NEM AZ !laughing

 

Csak a készlet erejéig !

 

 8 % extra árengedmény az akciós árakból !